Dar/Give

Giving online

DAR.jpg

Gracias por su interés de apoyar el ministerio de la Iglesia Casa de Libertad. Su generosidad nos ayudará a cumplir nuestra misión de amar a Dios, amar al prójimo y vivir para él. Gracias por ser parte de engrandecer el Reino de Dios en nuestra comunidad local y alrededor del mundo.

Se le pedirá información personal al dar en línea, para asegurarnos un record actualizado de su donación y para propósitos de Impuestos.

Gracias una vez más y bendiciones para usted y los suyos

Thanks for your interest in supporting the ministry of Casa de Libertad Church. Your generosity helps us fulfill our mission to love God, love people and live devoted. Thank you for being a part of advancing the work of the kingdom in our local community and around the world.

Personal information will be requested when giving online to ensure accurate record of your donation and for tax purposes.

DONACIONES AL FONDO GENERAL

DONATIONS TO OUR GENERAL FUND

Church-Sanctuary 2.jpg

DONACIONES PARA PRO- TEMPLO

/ DONATIONS FOR PRO-BUILDING

"DONATE"

About
We welcome people from all backgrounds, all walks of life, and with any doubts or questions they have to join us and meet for themselves the Jesus who has so radically changed our lives.

Manténgase al Día
Manténgase en contacto. Subscribase, reciba las últimas noticias y tenga acceso a nuestros recursos, en su correo electronico.

Suscribete

Iglesia casa de libertad cartersville.jpg
DONACIONES PARA LA NUEVA IGLESIA EN CARTERSVILLE